Soft Landing Camp

Da var jeg kommet godt til rette i vertsfamilien, skriver ett innlegg om det senere. Dagene i New York bare fløy forbi. Dagen vi ankom gikk ut på å få utdeling av rom og bli kjent med resten av gjengen, deretter hadde vi et møte og spiste middag. Var veldig heldig med jentene jeg kom på rom med, en tysk jente og en dansk jente, begge var veldig utadvendte så det var helt supert.

Hotellet vi bodde på i New York. Det eneste som var rundt oss var ett fengsel og en flyplass.

Tre ganske trøtte jenter(de 2 framste delte jeg rom med), solnedgangen, måtte ta bildet av fiji vannet hva ellers

Dag1
Frokost kl 7.30 som ikke var noe problem når jeg våknet kl.4. Etter frokost var det et møte i 2 timer om regler og amerikanske normer osv. Kl 11.15 gikk bussen fra hotellet til Grand Central Station med sightseeing på Upper Manhattan. Alle var ganske så trøtte etter få timer på bussen, så var ikke så mye liv i oss nei. Etter 5 timer med buss og sightseeing ble det endelig fritid. Fritiden ble brukt til middag for så å se litt i butikker før det var tilbake på hotellet hvor vi sluknet fort.

Bygningen fra friends!

Dag2
Dagen bestod av mye det samme, bare at idag klarte vi endelig å sove litt lenger. Denne dagen besøkte vi lower Manhattan og World Trade Center.

Dag3
Opp til frokost og ett kort møte om avreisen neste dag. Bussen gikk fra hotellet kl10 til whole Food, hvor vi handlet inn mat til lunsj. Så dro vi til Central Park for å spise lunsj, spille volleyball og lade opp til shopping. Solen stekte og det var veldig varmt, det var en perfekt dag og spise lunsj i Central Park (ja, jeg smurte meg med solkrem mamma). Deretter dro vi til ett Outlet, dette hadde vi sett fram til og fått beskjed om å holde litt igjen på pengene de andre dagene. Butikkene de hadde der var Abercrombie, Adidas, Victoria´s Secret, Hollister, Nike, Forever 21 osv. Til dere som skal på camp senere var prisene helt ok der, men ikke veldig billig. Butikkene var ganske grei, men de har ikke så mange gode butikker, så ikke vær redd for å shoppe i NY. De hadde nesten bare junkfood sjapper, men fikk tilslutt tak i en salat woho! Så dagen var vellykket og pengene var blitt tatt i god bruk.

whole food <33

Her er noen av folkene som også skal bo i Phoenix.
Så var det å si hade til alle herlige menneskene vi hadde blitt kjent med, for så dra ut på nye eventyr.

friends bygningen!!

lisarorvik

08.08.2016 kl.18:54

For en faktisk opplevse, kjemoe fine bilder :) (Har forresten ukens blogg konkurranse på min blogg nå, bli gjerne med)

Linni

08.08.2016 kl.18:59

wohoo høres ut som du har kost deg i ny karen. bra du tok på solkrem!!!

malla<3

08.08.2016 kl.19:25

høres supert ut karen!!! stå på, u go girl<3<3

Sofus

08.08.2016 kl.19:53

Æææ!! Karen, du har gjort så mye gøy allerede!! Og veeeldig stolt av at du valgte salt overfor junkfooden, haha!! stay strong <33

Togo

08.08.2016 kl.21:03

Bra du koser deg karen og enda bedre at du tok på solkrem<333 kos deg videre :-*

+ legg meg til som venn

Jeg heter Karen Martine, en 17 år gammel jente fra Bergen.Det kommende skoleåret 16/17 skal tilbringes i Arizona. Reiser med organisasjonen Explorius/ educatius som underorganisasjon. Jeg blogger for å oppdatere venner og familie, og håper bloggen kan hjelpe framtidige utvekslingsstudenter. Håper du vil følge året mitt i statene.